sobota, 18 sierpnia 2012

Szare koturny

Czeeść dziewczyny po tak długiej nieobecności. Niestety znów padł mi internet i awaria przedłużyła się o kilka dni ale teraz już powinno być dobrze (mam nadzieję). Ostatnie minione dni zaliczam do bardzo ciekawych, poczynając od imprez ze znajomymi jak i prze różnych wypadów. Miałam okazję także być niedawno we Wrocławiu a wczoraj wróciłam z Krakowa - niestety zdjęć brak, jak wiecie mój aparat leży w szarym kącie zepsuty. Muszę odłożyć trochę kasy by zakupić nowy, bo obecnego nie opłaca się naprawiać. Kilka miesięcy temu, zakupiłam długo szukane szare botki na koturnie idealne na nadchodzącą jesień.

Jednak mam pewien problem, nie potrafię się przyzwyczaić do platformy krótko mówiąc nie czuję się pewnie i nie wiem co z tym fantem mam począć. Podejrzewam, że odpowiedzi będą typu "powinnaś więcej chodzić by się przyzwyczaić" itp. to wiadome rzecz jasna jednak samo chodzenie nie sprawia mi problemów jak np. schodzenie po schodach czy wysiadka z tramwaju :( No cóż muszę to jakoś rozgryźć;)) A poniżej zdjęcia butów:
Botki - New Look 

A na sam koniec piosenka która przypomina mi wakacje w Bułgarii! Gdzie się nie ruszyło wszędzie dosłownie wszędzie leciała, jak nie w pobliskich hotelach to na mieście. Na początku jakoś mnie nie ruszała ale jednak z czasem wpadła mi w ucho. :)


Całuski kochane, a ja już myślę nad tematem kolejnego wpisu! 

34 komentarze:

  1. Uwielbiam takie buty : )
    Jeśli zaś chodzi o to, jak się w nich poruszać- najlepiej zacznij od krótkich dystansów, np. wyjścia do sklepu obok, krótkiego spaceru. Z czasem będzie coraz łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz się po prostu do nich przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam platformy :) są bardzo wygodne!:) piękne te butki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają fajnie. :)

    ~ Candienatalie.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są :) jeszcze ten kolor - cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne butki ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne!

    u mnie konkurs z Malvare, tylko do jutra, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-malvare.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujące te koturny, ja mam już tyle par w tym stylu butów, że już nawet nie myśle o kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze to myślałam, że będzie bardziej bolało. jest do zniesienia :D jeśli jest wszystko fajnie, sterynie zrobione to nawet gojenie nie stwarza problemu :) a co planujesz zrobić? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są, tylko jak dla mnie trochę za wysokie;))

    OdpowiedzUsuń
  11. ta piosenka jak dla mnie jest komiczna, tzn. teledysk ;))
    a buty fajne^^

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje bardzo, strasznie mi milo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Butki w sam raz na jesień - bardzo fajne! :>
    Lubię tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. o jezuuu sa boskie!


    Pozdrawiam
    Kadik Babik ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. swoetne sa ,ja mam czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kawałek faktycznie po czasie wpada w ucho:)
    buciki są piękne!:)
    w takiej sytuacji nie wiem co Ci poradzić... może częściej wysiadać lub wsiadać do tramwaju?:D

    OdpowiedzUsuń
  17. ile placilas za koturny?:D
    ja takie uwieeeelbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za butki zaplaciłam bodajże 149 zł :) b7uźka:*

      Usuń
  18. świetne te buty ;)
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ah, ja mam w szafie jedną jedyną parę butów na wyższym obcasie - i obawiam się, że nigdy poza tę szafę nie wyjdą, bo kompletnie nie mogę się nauczyć w nich chodzić. Po domu jakoś wychodzi, ze schodów też zejdę, ale jak tylko wychodzę na ulicę staję się najlepszą w promieniu 3 kilometrów rozrywką dla przechodniów!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty! :)
    zapraszam do siebie na palistory.blogspot.com i również liczę na komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty są świetne, ale nie bardzo wiem co Ci doradzić, żebyś lepiej znosiła chodzenie na platformie. Na to potrzeba czasu, tak mi się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. aleeee cudne ! wielbię ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowne, cudowne, cudowne są <3

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne, no! :)

    Kochana, zapraszam na GIVEAWAY na moim blogu, do wygrania cudowne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń