niedziela, 5 maja 2013

---Lilac hair---

Cześć kochani! wybaczcie mi tak długo nieobecność, nigdy nie umiem się przełamać do napisania posta.... whatever' Dopiero co odliczałam czas do majówki do mojego wymarzonego leniuchowania a tu co już niedziela! nie wiem kiedy to tak zleciało ale na pewno za szybko. Bez obaw! mam jeszcze drugi tydzień wypoczynku z racji tego, że są matury :)
 Ostatnio często myślę nad zmianą fryzury jak i koloru włosów.
Odkąd pamiętam podobały mi się jasne, popielate, lawendowe włosy. Poszperałam troszkę w necie i znalazłam na allegro tonery do włosów- jest to tzw. szampon koloryzujący, który po pewnym czasie po zmywa się do jaśniejszego koloru :) I tak jak mówiłam wcześniej znalazłam coś dla siebie!
Na początek planuje tylko przefarbować końcówki a potem zastanowię się nad całością włosów.
A poniżej kilka fotek :


Co o takim efekcie sądzicie??? xx

6 komentarzy:

  1. Kolor bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor! ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor świetny, mi podoba się ombre ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor jest GENIALNY. sama myślałam nad fioletowymi albo turkusowymi końcówkami ;)

    zapraszam też i do mnie :)
    nnonsensee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń